Allround administratief medewerker

Zeehondencentrum Pieterburen. Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker die de handen uit de mouwen steekt en structuur aanbrengt in onze bewegende organisatie. Dit voor 20 uur per week.

Wie zijn wij?

We stellen we ons graag even aan je voor. Wij zijn Zeehondencentrum Pieterburen, je kent ons vast. Wij zijn hét zeehondenziekenhuis van Europa. Maar we doen veel meer dan zeehonden opvangen en verzorgen. Meer en meer verleggen wij onze focus naar de toekomst van het Waddengebied waarin mens en natuur met elkaar in balans zijn, waarbij we veel verder kijken dan het individuele dier. Wij maken mensen bewust en werken aan een betere relatie tussen mens en natuur. Voor nu en in de toekomst. Dat begint in het Waddengebied vanuit het Werelderfgoedcentrum maar reikt tot ver daarbuiten. De zeehond is daarin een belangrijke graadmeter. Hier maken wij ons hard voor. Nu nog vanuit Zeehondencentrum Pieterburen, maar na de bouw van het Werelderfgoedcentrum Waddenzee, in Lauwersoog. Doe je mee?

Onze waarden:

Bevlogen, voor een duurzame toekomst | Samen, als gemeenschap | Hands on, aan de slag

Was werden Ihre Aufgaben sein?

In deze functie ben je breed administratief inzetbaar. Zo ben je verantwoordelijk voor de RI&E (Risico-inventarisatie & Evaluatie). De taken bestaan uit het uitvoeren van periodieke controles aan de hand van vragenlijsten, het registreren van deze vragenlijsten en het begeleiden van de toetsing van de uitkomsten van de RI&E. Ook bewaak je de voortgang van de verbeterpunten die voortkomen uit de RI&E.

Daarnaast begeleid je de jaarlijkse toetsingen van het CBF. Je levert vooraf opgevraagde data aan en regelt wat er nodig is om de toetsing goed te kunnen laten uitvoeren. Ook doe je andere werkzaamheden rondom kwaliteit. Dit kunnen taken zijn zoals het invullen van vragenlijsten, het aanleveren van gegevens bij externe partijen. Maar ook interne taken die we in de komende periode samen nog verder vormgeven. Denk aan bijvoorbeeld klanttevredenheidsonderzoeken, managementreviews, etc.

Je bent ook verantwoordelijk voor de uitgifte van mobiele telefoons, laptops en sleutels. Je bestelt in opdracht van teamleiders of managers, je administreert en bewaakt de processen.

Omdat we een kleine organisatie zijn is het belangrijk dat we afdeling overstijgend werken. Daarom doe je in regelmatig uiteenlopende administratieve taken voor de diverse afdelingen en het MT. Samen stemmen we het takenpakket af op de vraag in de organisatie. Je werkt nauw samen met de administratief medewerker HR. Bij vakantie en afwezigheid vervangen jullie elkaars werkzaamheden.

Wie ben jij?

Nu we zo volop in transformatie zijn, kan het zijn dat deze functie sterk aan verandering onderhevig is. Daarom zoeken we een collega die flexibel is en makkelijk met veranderingen om gaat.

Je ziet het werk en steekt je handen uit de mouwen. Je hebt administratieve kwaliteiten, je kunt structuur aanbrengen en vasthouden, je houdt overzicht en je zet de puntjes op de i.  Je hebt een hands on mentaliteit, maar je kunt ook even reflecteren en vanuit een helicopterview naar je werkzaamheden kijken.

Je houdt van pionieren. Omdat het een nieuwe, samengestelde functie is hebben we jouw proactieve houding nodig om de functie vorm te geven.

Gezien de aard van de functie en de hoeveelheid externe contacten is het nodig dat je de Nederlandse taal goed beheerst. Daarnaast beheers je ook de Engelse taal, omdat wij werken met een internationale groep medewerkers en wij binnen de organisatie veel in het Engels communiceren.

Wat bieden wij?

Doordat je dagelijks bij kunt dragen aan een betere wereld, zal je de belangrijkste drijfveer van je professionele leven ervaren: zingeving! Maar zingeving alleen betaalt de rekeningen niet, daarom ontvang je bij ons een salaris tussen de €1.934 en €2.200 euro bruto per maand op basis van een full time dienstverband. Daarnaast ontvang je 8% vakantiegeld. We bieden je in eerste instantie een dienstverband voor de duur van 1 jaar, met kans op verlenging.

Hybride werken is mogelijk, hoewel we het wel fijn vinden als je zichtbaar bent en je collega’s echt leert kennen. Daarom moedigen we het aan om op kantoor te werken. Nu in Pieterburen, later aan de prachtige Waddenzee in Lauwersoog. Voor de dagen dat je wel thuiswerkt, krijg je van ons een thuiswerkvergoeding.

Hebben we je interesse gewekt?

Dan ontvangen we heel graag jouw motivatie en CV via: pno@zeehondencentrum.nl

Zolang deze vacature online staat, kan je reageren. Wij streven er naar zo snel mogelijk op je sollicitatie te reageren. Pas je in het profiel en worden we blij van je motivatie? Dan nodigen we je gelijk uit voor een kennismakingsgesprek waarin we een mogelijk samenwerking verder met elkaar kunnen verkennen. We sluiten de vacature als wij onze ideale collega hebben gevonden.

Twijfel je nog en wil je nog wat vragen stellen? Dan kan je contact opnemen met Grietje Bloem, Manager HR & Transformatie. Grietje is bereikbaar via 06-15614133

Aquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.  

Eine Robbe melden. Haben Sie eine in Not geratene Robbe gesehen? Rufen Sie 144 an (24 Stunden am Tag erreichbar) Weitere Informationen.